Dystrybucja

Support Nakivo  

Wsparcie techniczne producenta dostępne jest w dwóch wariantach, zależnych od wykupionego kontraktu serwisowego: 

  • Support Standard – Europa, pon.-pt.,  8 – 19, wg strefy czasowej CET  
  • Support 24/7/365 

Kontakt możliwy jest poprzez: 

Wsparcie producenta świadczone jest w języku angielskim i wymaga aktywnego kontraktu serwisowego.  

Support FEN 

W przypadku problemów z uzyskaniem wsparcia technicznego producenta, pytań dotyczących funkcjonalności produktów lub licencjonowania prosimy o kontakt z działem wsparcia technicznego FEN poprzez system FEN Helpdesk: 

Załoga

Mateusz Łuka

Product Manager QNAP & Nakivo
TEL. 510 044 710
e-mail: mateusz.luka[at]fen.pl

Mateusz Konieczny

Junior Sales Engineer
TEL. 616 690 700 wew. 2
e-mail: mateusz.konieczny[at]fen.pl

Dział rozwiązań Storage:  
email: storage[at]fen.pl